Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу

Вікарчук, О. І. and Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 25-34.

[img]
Preview
Text
Download (393kB) | Preview

Abstract

Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 23 Dec 2015 07:35
Last Modified: 23 Dec 2015 07:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19652

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics