Ольшевська, Л. С., Калініченко, О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 64-69.
|
Text
Download (304kB) | Preview |
Abstract
Сьогодні у всьому світі екологічні орієнтири не просто стають більш популярними, але і проникають в усі сфери людського життя: еко-мода, еко-дизайн, «зелена» їжа, зелений туризм, натуральна косметика, чисте повітря, чиста вода тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | еко-мода,еко-дизайн,зелений туризм |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 23 Dec 2015 07:37 |
Last Modified: | 23 Dec 2015 07:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19657 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |