Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди

Ольшевська, Л. С., Калініченко, О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 64-69.

[img]
Preview
Text
Download (304kB) | Preview

Abstract

Сьогодні у всьому світі екологічні орієнтири не просто стають більш популярними, але і проникають в усі сфери людського життя: еко-мода, еко-дизайн, «зелена» їжа, зелений туризм, натуральна косметика, чисте повітря, чиста вода тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: еко-мода,еко-дизайн,зелений туризм
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 23 Dec 2015 07:37
Last Modified: 23 Dec 2015 07:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19657

Actions (login required)

View Item View Item