Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід

Колесник, Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). pp. 58-63.

[img]
Preview
Text
Download (168kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: професор Олена Євгеніївна Антонова
Date Deposited: 04 Jan 2016 21:40
Last Modified: 04 Oct 2016 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19784

Actions (login required)

View Item View Item