Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід

Колесник Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). С. 58–63.

[img]
Preview
Текст
Download (168kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 04 Січ 2016 21:40
Оновлення: 04 Жовт 2016 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19784

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу