"Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")

Фаріон, О. О. (2015) "Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). pp. 22-26. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (256kB) | Preview

Abstract

У статті окреслено особливості філософії освіти у ХХІ ст. Представлено систему інноваційних принципів та методів викладання у вищій школі – "Blended Learning", що забезпечує значно вищу результативність освітнього процесу. Ефективність та особливості застосування цієї системи обґрунтовано на прикладі викладання суспільної дисципліни "Політології". Зроблено висновок, що зміна освітньої парадигми, її модернізація відповідно до потреб та викликів ХХІ століття сприяє зміні суспільно-політичної парадигми, формуванню якісно нового Smart суспільства активних свідомих громадян.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: філософія освіти, Face to Face Learning, Online Learning, Blended Learning, змішане навчання, дистанційне навчання, інформаційні технології, політологія
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
J Political Science > JA Political science (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Philosophy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 14 Jan 2016 13:02
Last Modified: 14 Jan 2016 13:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19876

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics