Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики

Семенець, С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). pp. 207-212. ISSN 2304-4470

[img]
Preview
Text
Download (547kB) | Preview

Abstract

У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 15 Jan 2016 18:03
Last Modified: 03 Oct 2016 09:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics