Дослідження ціннісної сфери школярів при переході з молодших до середніх класів

Кирильчук, І. В. (2015) Дослідження ціннісної сфери школярів при переході з молодших до середніх класів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). pp. 51-56.

[img]
Preview
Text
Download (820kB) | Preview

Abstract

Одним із найбільш складних періодів особистісного розвитку школярів є їх перехід від початкової школи в основну, коли суттєво змінюється соціальна ситуація розвитку. Змінені умови навчання, пред'являються більш високі вимоги як до інтелектуального так і до особистісного розвитку, оцінюються ступінь сформованості у школярів певних навчальних знань, навчальних дій, та здатність до саморегуляції і т. п.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 19 Jan 2016 11:56
Last Modified: 05 Oct 2016 08:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19945

Actions (login required)

View Item View Item