Вікові особливості сприймання політичної реклами

Савиченко, О. М., Манілов, Ю. (2015) Вікові особливості сприймання політичної реклами. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 71-74.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 20 Січ 2016 10:59
Останні зміни: 20 Січ 2016 10:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19974

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу