Вікові особливості сприймання політичної реклами

Савиченко, О. М., Манілов, Ю. (2015) Вікові особливості сприймання політичної реклами. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). pp. 71-74.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 20 Jan 2016 10:59
Last Modified: 20 Jan 2016 10:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19974

Actions (login required)

View Item View Item