Савиченко О. М., Манілов Ю. (2015) Вікові особливості сприймання політичної реклами. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). С. 71–74.
Preview
Савиченко Манілов.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 20 Січ 2016 10:59 |
Оновлення: | 20 Січ 2016 10:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19974 |