Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи

Марущак, О. М. (2015) Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Народна освіта. Наукове електронне фахове видання.. pp. 1-6.

[img]
Preview
Text
Download (423kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Розглянуто психологічні вимоги до часописів відповідно до певної вікової аудиторії (змістове навантаження, ілюстративність, жанрова різноманітність наповнення видання). Акцентовано увагу на вимогах нормативних документів про творення та використання дитячої періодики. Досліджено педагогічні рекомендації щодо застосування преси для школярів у процесі навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дитячі періодичні видання, психолого-педагогічні особливості видань для дітей,навчально-виховний процес початкової школи.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 22 Jan 2016 15:27
Last Modified: 22 Jan 2016 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20034

Actions (login required)

View Item View Item