Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах

Гордієнко, О. А. (2014) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки (3). pp. 151-155.

[img]
Preview
Text
Download (346kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто актуальні проблеми вивчення морфемної будови слова на уроках рідної мови в початкових класах в аспекті його розвивальних можливостей для учнів. Розв’язання означених проблем є досить актуальним для формування професійних умінь студентів – майбутніх учителів початкової школи у викладанні рідної мови. Розкрито актуальність висвітлення означених проблем, проаналізовано їх місце в сучасних лінгвометодичних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам описано спеціальні вправи, які реалізовують розвивальну спрямованість уроків вивчення словотвору. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: словотвір, морфемна структура слова, словотвірна основа, похідна основа, морфемно-аналітичні уміння, розвиток мовлення учнів, збагачення словника учнів, мовленнєвий підхід до вивчення словотвору.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 22 Jan 2016 15:28
Last Modified: 22 Jan 2016 15:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20035

Actions (login required)

View Item View Item