Плавання як засіб підвищення функціональних резервів організму дітей навчально-тренувальних груп дитячо-юнацької спортивної школи

Поліщук, С. М., Яворська, Т. Є. (2013) Плавання як засіб підвищення функціональних резервів організму дітей навчально-тренувальних груп дитячо-юнацької спортивної школи. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

За даними Міністерства охорони здоров’я України близько 90% дітей шкільного віку мають відхилення у стані здоров’я, понад 59% – незадовільну фізичну підготовленість, в початковій школі рухова активність дітей у порівнянні з дошкільниками скорочується на 50%; 60-65% учнів страждає гострими респіраторними та вірусними захворюваннями. На теперішній час перед нашою державою достатньо гостро стоять проблеми здоров’я молодого покоління й виховання в дітей потреби в здоровому способі життя та здоровому дозвіллі. Серед масових видів спорту, на наш погляд, плавання є особливим, оскільки поєднує можливість формування гармонійного розвитку дитини, вивчення адаптивних можливостей організму, розширення функціональних резервів у процесі навчання, важливе прикладне значення, має яскраво виражену оздоровчу спрямованість та викликає емоційне задоволення. Крім того, проблема підвищення функціональних резервів організму дітей середнього шкільного віку засобами плавання потребує подальшої розробки та уточнення. Все це обумовлює позиції наукової новизни, актуальності та практичної значущості дослідження.

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: плавання, дитячо-юнацька спортивна школа, діти, навчально-тренувальні групи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: лаборант К.Ю. Пелешок
Date Deposited: 26 Jan 2016 10:37
Last Modified: 23 Jan 2018 13:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20057

Actions (login required)

View Item View Item