Прус, А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс (14). pp. 372-376.
|
Text
Download (246kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | лаборант А. М. Бойко |
Date Deposited: | 05 Feb 2016 13:54 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 12:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |