Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму

Прус, А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс (14). pp. 372-376.

[img]
Preview
Text
Download (246kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 05 Feb 2016 13:54
Last Modified: 03 Oct 2016 12:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics