Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики

Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (538kB) | Preview

Abstract

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено.

Item Type: Thesis (Other)
Uncontrolled Keywords: формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 08 Feb 2016 22:15
Last Modified: 08 Feb 2016 22:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20190

Actions (login required)

View Item View Item