Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (538kB) | Preview |
Abstract
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 — теорія та методика навчання (українська мова). — Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2011. У дисертації теоретично обґрунтовано, створено й апробовано методику формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. На основі впровадження розробленої методики доведено, що саме педагогічна практика є визначальним фактором впливу на ефективність формування мовнокомунікативних умінь студентів. Теоретично обґрунтовано критерії й рівні сформованості мовнокомунікативних умінь студентів. Досліджено поняття креативності як необхідної умови формування мовнокомунікативних умінь студентів. Розроблену методику успішно апробовано, її ефективність експериментально підтверджено.
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | формування, мовнокомунікативні вміння, педагогічна практика, українськомовне навчання, креативність, тренінг, методика. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 08 Feb 2016 22:15 |
Last Modified: | 08 Feb 2016 22:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20190 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |