Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження (30). pp. 183-189.

[img]
Preview
Text
Download (809kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та викорис­тання математичної моделі конуса.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 15 Feb 2016 08:01
Last Modified: 03 Oct 2016 12:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257

Actions (login required)

View Item View Item