Прус, А. В. (2008) Конус у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Дидактика математики: проблеми і дослідження (30). pp. 183-189.
|
Text
Download (809kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджено питання прикладної спрямованості матеріалу, повязаного із вивченням конуса в шкільному курсі стереометрії. Запропонований варіант організації та наповнення навчальної діяльності учнів, в результаті якої виникає необхідність створення, дослідження та використання математичної моделі конуса.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | лаборант А. М. Бойко |
Date Deposited: | 15 Feb 2016 08:01 |
Last Modified: | 03 Oct 2016 12:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20257 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |