Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). pp. 11-15.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті сформу­льовано загальну концепцію реалізації приклад­ ної спрямованості систематичного курсу стерео­метрії у школі; запропоновано втілення цієї моделі на прикладі вивчення піраміди.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 15 Feb 2016 09:41
Last Modified: 03 Oct 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20271

Actions (login required)

View Item View Item