Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Підгурська, В. Ю. (2013) Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" (3). pp. 318-325.

[img]
Preview
Text
Download (349kB) | Preview

Abstract

У площині формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів теоретико-методологічні основи навчання повинні мати лінгвістичне підґрунтя. Потрібно визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого забезпечить високий рівень мовнокомунікативних умінь, поглибить розуміння майбутніми педагогами значення мови у сучасному інформаційному просторі, підвищить рівень культури мовлення, мотивацію студентів до українськомовного самонавчання і самовдосконалення протягом усього життя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентність, учитель-класовод, культура мовлення, самонавчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 18 Feb 2016 18:48
Last Modified: 18 Feb 2016 18:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20299

Actions (login required)

View Item View Item