Підгурська, В. Ю. (2013) Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" (3). pp. 318-325.
|
Text
Download (349kB) | Preview |
Abstract
У площині формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів теоретико-методологічні основи навчання повинні мати лінгвістичне підґрунтя. Потрібно визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого забезпечить високий рівень мовнокомунікативних умінь, поглибить розуміння майбутніми педагогами значення мови у сучасному інформаційному просторі, підвищить рівень культури мовлення, мотивацію студентів до українськомовного самонавчання і самовдосконалення протягом усього життя.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | компетентність, учитель-класовод, культура мовлення, самонавчання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | лаб. К.В Сорока |
Date Deposited: | 18 Feb 2016 18:48 |
Last Modified: | 18 Feb 2016 18:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20299 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |