Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном

Пойта, І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). pp. 65-67.

[img]
Preview
PDF
Download (339kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 23 Feb 2016 08:16
Last Modified: 23 Feb 2016 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20331

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics