Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова, Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 8-14. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (293kB) | Preview

Abstract

У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно- прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія, експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Feb 2016 09:43
Last Modified: 23 Feb 2016 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336

Actions (login required)

View Item View Item