Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва, С. В. (2015) Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 26-30. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (381kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему сучасних освітніх технологій, роль та переваги медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови у порівнянні з традиційними. Проаналізовано вплив медіаосвітніх технологій на навчально-виховний процес та формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Класифіковано медіаосвітні технології залежно від виду мовленнєвої діяльності: імітаційно-компілятивні, навчально-ситуативні, самостійно-креативні

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Feb 2016 10:41
Last Modified: 03 Nov 2016 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20381

Actions (login required)

View Item View Item