Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва, С. В. (2015) Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 26-30. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (381kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто проблему сучасних освітніх технологій, роль та переваги медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови у порівнянні з традиційними. Проаналізовано вплив медіаосвітніх технологій на навчально-виховний процес та формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Класифіковано медіаосвітні технології залежно від виду мовленнєвої діяльності: імітаційно-компілятивні, навчально-ситуативні, самостійно-креативні

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Лют 2016 10:41
Останні зміни: 03 Лист 2016 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20381

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу