Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності

Лісниченко, А. П., Дерун, В. Г. (2015) Рефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 41-45. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (374kB) | Preview

Abstract

У статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних методичних завдань, мікровикладання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна рефлексія, децентралізація, механізми рефлексії
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Feb 2016 10:58
Last Modified: 24 Feb 2016 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20385

Actions (login required)

View Item View Item