Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін

Нищак, І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 51-55. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (361kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого навчання залишається малодослідженою.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Feb 2016 11:15
Last Modified: 24 Feb 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20391

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics