Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін

Нищак, І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 51-55. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (361kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого навчання залишається малодослідженою.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Лют 2016 11:15
Останні зміни: 24 Лют 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20391

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу