Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Самойлюкевич, І. В., Волкова, О. О. (2015) Планування безперервного професійного розвитку як інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 61-67. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (385kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового покоління''.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: безперервний професійний розвиток, тематичний модуль, методична підготовка майбутніх учителів іноземних мов
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 09:29
Останні зміни: 06 Жов 2016 10:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу