Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори

Халимон, І. Й. and Шевченко, С. І. and Штепура, А. П. (2015) Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 77-82. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (378kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: когнітивна метафора, вчитель іноземної мови, рефлексія
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Feb 2016 09:31
Last Modified: 25 Feb 2016 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20428

Actions (login required)

View Item View Item