Луценко О. В. (2015) Формування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України на основі інноваційних дидактичних моделей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 133–137. ISSN 2076-6173.
133-137.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
У статті запропоновано інноваційний алгоритм підвищення мотиваційної готовності курсантів вищих
начальних закладів МВС України до опанування правоохоронним фахом. Розглянуто перспективні моделі
дидактичного забезпечення процесу формування учбової мотивації курсантів в умовах педагогічного
експерименту. Застосування інноваційних дидактичних моделей навчання дозволяє вивести на кращий
рівень професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України. Наведено аналіз
зовнішніх та внутрішніх мотивів навчальної діяльності, які визначають спрямованість, інтенсивність
та особистісний смисл навчально-пізнавальної діяльності курсантів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотивація до навчання, мотиваційна сфера, навчальний процес, професійна освіта, дидактична модель |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 10:16 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 10:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20445 |