Формування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України на основі інноваційних дидактичних моделей

Луценко, О. В. (2015) Формування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України на основі інноваційних дидактичних моделей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 133-137. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (357kB) | Перегляд

Опис

У статті запропоновано інноваційний алгоритм підвищення мотиваційної готовності курсантів вищих начальних закладів МВС України до опанування правоохоронним фахом. Розглянуто перспективні моделі дидактичного забезпечення процесу формування учбової мотивації курсантів в умовах педагогічного експерименту. Застосування інноваційних дидактичних моделей навчання дозволяє вивести на кращий рівень професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України. Наведено аналіз зовнішніх та внутрішніх мотивів навчальної діяльності, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний смисл навчально-пізнавальної діяльності курсантів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: мотивація до навчання, мотиваційна сфера, навчальний процес, професійна освіта, дидактична модель
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 10:16
Останні зміни: 25 Лют 2016 10:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20445

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу