Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання

Умінська, А. П. (2015) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 148-152. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (373kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Feb 2016 10:28
Last Modified: 25 Feb 2016 10:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20448

Actions (login required)

View Item View Item