Умінська, А. П.
(2015)
Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної
моделі змішаного навчання.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
pp. 148-152.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки
рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на
основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі
у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного
навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.
Actions (login required)
 |
View Item |