Управління маркетинговою ціновою політикою підприємства (на матеріалах ПАТ Житомирський маслозавод)

Османова, Т. Б. (2014) Управління маркетинговою ціновою політикою підприємства (на матеріалах ПАТ Житомирський маслозавод). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (215kB) | Перегляд
Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 14 Бер 2016 11:32
Останні зміни: 14 Бер 2016 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20545

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу