Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). с. 342-347.
|
Text
Download (588kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Ольга Кравчук |
Дата внесення: | 25 Квіт 2016 15:07 |
Останні зміни: | 25 Квіт 2016 15:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20825 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |