Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів

Семенець, С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). pp. 14-18.

[img]
Preview
Text
Download (468kB) | Preview

Abstract

У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: заданна система, навчально-математична діяльність, математичні здібності, зони найближчого ма­ тематичного розвитку учнів
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 13 May 2016 09:35
Last Modified: 03 Oct 2016 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics