Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні

Семенець, С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник (6). pp. 93-102.

[img]
Preview
Text
Download (251kB) | Preview

Abstract

За результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна діяльність, розвивальне навчання, професійно-особистісні якості вчителя.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 13 May 2016 09:42
Last Modified: 03 Oct 2016 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20944

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics