Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції

Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). pp. 61-67.

[img]
Preview
PDF
Download (506kB) | Preview

Abstract

Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 16 May 2016 06:43
Last Modified: 16 May 2016 06:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947

Actions (login required)

View Item View Item