Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). pp. 61-67.
|
PDF
Download (506kB) | Preview |
Abstract
Міжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | міжнародний маркетинг, інтеграція, маркетинг послуг |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 16 May 2016 06:43 |
Last Modified: | 16 May 2016 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |