Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму

Вознюк, О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (86). pp. 111-119.

[img]
Preview
PDF
Download (589kB) | Preview

Abstract

Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 17 May 2016 12:00
Last Modified: 17 May 2016 12:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20960

Actions (login required)

View Item View Item