Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. pp. 12-15.
|
Text
Download (463kB) | Preview |
Abstract
Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | О.І. Янчук |
Date Deposited: | 24 May 2016 08:10 |
Last Modified: | 24 May 2016 08:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21049 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |