Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст

Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. pp. 12-15.

[img]
Preview
Text
Download (463kB) | Preview

Abstract

Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 24 May 2016 08:10
Last Modified: 24 May 2016 08:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21049

Actions (login required)

View Item View Item