Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit

Tymchuk, Y. (2016) Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 171-173.

[img]
Перегляд
Text
Download (130kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 25 Трав 2016 07:55
Останні зміни: 25 Трав 2016 07:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21118

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу