Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингова товарна політика та шляхи її удосконалення (на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Житомирська пересувна механізована колона № 6»)

Маковицька Т. В. (2016) Маркетингова товарна політика та шляхи її удосконалення (на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Житомирська пересувна механізована колона № 6»). ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of Makovitska_T_V_41_grupa.pdf]
Preview
Текст
Makovitska_T_V_41_grupa.pdf

Завантажити (345kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 06 Черв 2016 08:10
Оновлення: 06 Черв 2016 08:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21250

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу