Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження

Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). pp. 96-100.

[img]
Preview
PDF
Download (346kB) | Preview
Official URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_4_5.pdf

Abstract

У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань, умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of History > Department of Special Historical Disciplines and Law Studies
Depositing User: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Date Deposited: 14 Jun 2016 10:50
Last Modified: 14 Jun 2016 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21390

Actions (login required)

View Item View Item