Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття

Арешонков В. Ю. (2014) Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття. Педагогічний дискурс. Збірник наукових праць Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (16). С. 18–23.

[img]
Preview
pdf
Download (238kB) | Preview

Анотація

У статті автор здійснив спробу визначити методологічні основи вивчення змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ ст. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблеми. Розкрито сутність предметного підходу до визначення основних напрямів розробки теоретичних основ змісту освіти. Обґрунтовано наукові підходи до визначення змісту освіти, розкриті їх особливості. Основними одиницями структури змісту суспільствознавчої освіти на рівні предмета (монопредмета чи поліпредмета) виокремлено предметні знання, предметні уміння, способи навчальної діяльності. Зроблено висновок про те, що в межах комплексу методологічних підходів: системного,структурно-функціонального, конкретно-історичного, аксіологічного та парадигмального,можливо розглядати зміст шкільної суспільствознавчої освіти ХХ ст. як культурологічний феномен і як модель соціального замовлення, що представляє в предметі дидактики змістовну сторону навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: системний підхід, структурно-функціональний підхід, конкретно-історичний підхід, аксіологічний підхід, парадигмальний підхід
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 22 Черв 2016 11:01
Оновлення: 22 Черв 2016 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21449

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу