Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи

Семенець, Л. М. (2016) Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи. Проблеми та перспективи розвитку освіти.

[img]
Preview
PDF
Download (126kB) | Preview

Abstract

Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1].

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Знання, уміння, навички, процес, навчально - виховний, здоров'я.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 24 Jun 2016 16:31
Last Modified: 24 Jun 2016 16:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21503

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics