Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці

Никончук, Н. О. and Гуменюк, Христина (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 53-55.

[img]
Preview
Text
Download (327kB) | Preview

Abstract

Молодший шкільний вік є дуже важливим періодом у житті дітей. Специфіка його в тому, що він характеризується провідною діяльністю – учінням. Спілкування з вчителем і ровесниками несе особливу цінність, адже діти переходить на новий рівень – рівень самопізнання. Для молодших школярів стає важливою думка оточуючих, визнання з боку референтних осіб. Діти прагнуть бути першими в різних видах діяльності, вчаться аналізувати свої дії, вчинки, негативні та позитивні якості. Рефлексія стає важливим компонентом формування особистості учнів початкових класів.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 04 Jul 2016 17:01
Last Modified: 04 Jul 2016 17:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21559

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics