Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)

Рудницький, О. and Кириченко, В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 122-123.

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

На сучасному етапі розвитку теорії реклами вагомого значення набуває мовна теорія неймінгу (сукупність процесів та факторів, які визначають створення імені бренду, номінації бренду, найменування), яка надає товару можливість для кращого збуту та попиту.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 04 Jul 2016 17:01
Last Modified: 04 Jul 2016 17:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21560

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics