Рудь, Є., Загурська, І. С.
(2016)
Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи.
Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8).
pp. 123-125.
Abstract
Проблема дослідження психологічного здоров’я спеціальних
педагогів, незважаючи на своє практичне і теоретичне значення,
представлена в науці на цей момент недостатньо. Разом з тим,
емпіричні дослідження показують, що вчителі спеціальних освітніх
установ (спеціалізованих училищ-інтернатів) вирізняються вкрай
низькими показниками фізичного та психологічного здоров’я,
характеризуються емоційним виснаженням, деперсоналізацією і
редукцією особистих досягнень.
Actions (login required)
|
View Item |