Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці

Юрчук, В. and Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 178-180.

[img]
Preview
Text
Download (263kB) | Preview

Abstract

Швидкоплинний розвиток нашої спільноти, розширення інформаційних меж та реорганізаційні процеси в усіх сферах її життєдіяльності вимагають від підростаючого покоління уміння зорієнтуватись у широкому об’ємі інформації та якісно засвоювати нові набуті знання.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 04 Jul 2016 18:52
Last Modified: 04 Jul 2016 18:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21595

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics