Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці

Янчевська В., Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 181–183.

[img]
Preview
Текст
Download (259kB) | Preview

Анотація

У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності психологічної підтримки з боку членів родини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 12:42
Оновлення: 04 Лип 2016 12:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21596

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу