Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики

Бурська, О. П. (2007) Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 73-75.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (115kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню проблеми виконавської підготовки студентів на основі формування художньо-інтонаційної слухової свідомості. Розглядаються змістові особливості виконавського пізнання музики, методика формування слухомисленнєвих стратегій в контексті художньо-інтонаційних завдань.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 18 Nov 2008 10:54
Last Modified: 14 Aug 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2160

Actions (login required)

View Item View Item