Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку

Величко, Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 12-15.

[img]
Preview
Text
Download (752kB) | Preview

Abstract

У національній доктрині розвитку України XXI століття зазначається, що головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку та самоздійснення кожної особистості, забезпечення повноцінного й всебічного розвитку сучасних дітей, формування їх соціальної та життєвої компетентності.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:00
Last Modified: 05 Jul 2016 13:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21602

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics