Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку

Величко, Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 12-15.

[img]
Перегляд
Text
Download (752kB) | Перегляд

Опис

У національній доктрині розвитку України XXI століття зазначається, що головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку та самоздійснення кожної особистості, забезпечення повноцінного й всебічного розвитку сучасних дітей, формування їх соціальної та життєвої компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:00
Останні зміни: 05 Лип 2016 13:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21602

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу