Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами

Фальковська, Л. М. and Хмельницька, Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика (2). pp. 82-84.

[img]
Preview
Text
Download (717kB) | Preview

Abstract

Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:01
Last Modified: 05 Jul 2016 13:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21604

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics