Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 16-19.
|
Text
Download (741kB) | Preview |
Abstract
Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Оксана Горай |
Date Deposited: | 05 Jul 2016 13:02 |
Last Modified: | 26 May 2017 12:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |