Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку

Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 16-19.

[img]
Preview
Text
Download (741kB) | Preview

Abstract

Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:02
Last Modified: 26 May 2017 12:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics