Затворнюк О. М. (2016) Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 32–37.
|
Текст
Download (748kB) | Preview |
Анотація
Актуальність акмеологічного підходу до навчання студентів - майбутніх психологів обумовлена потребою сучасного соціуму в підвищенні професіоналізму спеціалістів у галузі психології та оволодіння конструктивними вміннями (цілепокладання, прогнозування, планування, оцінювання та рефлексії).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:16 |
Оновлення: | 05 Лип 2016 13:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21615 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |