Діалектичні закони розвитку неформальної освіти

Павлик, Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 56-58.

[img]
Preview
Text
Download (732kB) | Preview

Abstract

Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови, форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні методологія відображає загальні принципи пізнання та категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм, стилів мислення, картини світу.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:30
Last Modified: 26 May 2017 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21628

Actions (login required)

View Item View Item