Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання»

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету (2(9)). pp. 185-191.

[img]
Preview
PDF
Download (83kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета "Суспільствознавство" у період 1963-1975 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його навчання. Зроблено висновки про те, що зміни навчального змісту у програмах 60-х - 70-х рр. були зумовлені трьома головними чинниками - змінами політико-ідеологічної кон'юнктури в державі; оновленням завдань, що стояли перед освітою; удосконаленням змісту за результатами практики навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Special Historical Disciplines and Law Studies
Depositing User: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Date Deposited: 22 Aug 2016 13:03
Last Modified: 23 Jan 2018 13:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21769

Actions (login required)

View Item View Item