Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення

Арешонков, В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок (3). pp. 91-95.

[img]
Preview
PDF
Download (255kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглядається перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 20х рр. ХХ ст. для сьогодення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суспільствознавча освіта, зміст освіти, комплексна система навчання, інтегрований курс.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Special Historical Disciplines and Law Studies
Depositing User: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Date Deposited: 22 Aug 2016 13:46
Last Modified: 22 Aug 2016 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21774

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics